Sunday, July 11, 2010

Seaworld @ Gold Coast,Australia




















8 Jun 2010

Saya berada di Australia pada tanggal ini. Ibu dan bapa saya membawa kami sekeluarga melancong ke sana. Tempat pertama yang kita tujui ialah Seaworld. Saya nampak banyak jenis ikan di sana seperti ikan yu, ikan pari dan ikan lumba-lumba. Selain daripada ikan, kami juga dapat memegang tapak sulaiman. Di situ juga ada banyak permainan seperti Sea Viper, The Bermuda Triangle dan Viking. Oleh kerana ketinggian saya, saya tidak dapat naik satu permainan sahaja yang bernama Sea Viper. Di Seaworld, permainan yang saya paling gemari ialah Jet Rescue kerana sangat seronok. Saya naik permainan itu sebanyak 8 kali.

Saya berasa sedih apabila kami mesti pulang ke hotel. Sebelum kami pulang, kami membeli beberapa cenderamata. Saya tidak akan lupakan hari yang sungguh menarik ini.

No comments:

Post a Comment