Friday, July 30, 2010

Berenang Di Kolam Renang Sengkang




24 Julai 2010

Pada hari ini, saya sekeluarga pergi ke Kolam Renang Sengkang. Saya suka pergi ke kolam renang ini kerana ada gelongsor air. Apabila tiba di sana, ibu membeli tiket masuk daripada mesin tiket. Saya kemudian menukar pakaian dan memakai seluar dan baju renang saya. Mula-mula, saya dan adik-adik kembar saya bermain air dan berenang di kolam untuk kanak-kanak. Sesudah itu, ibu saya mengajak saya menaiki gelongsor air. Ibu menyuruh bapa saya menjaga adik-adik saya. Bapa saya tidak berenang dan duduk menjaga barang-barang kami. Pada pertama kali menggelongsor turun, saya berasa agak takut. Semakin saya bermain gelongsor itu, semakin seronok. Setelah puas berenang, kami pun mengeringkan diri lalu menyalin pakaian. Sebelum pulang, kami makan malam di MacDonalds. Saya makan burger keju dan aiskrim. Setelah kenyang, kami pun pulang ke rumah.

No comments:

Post a Comment